keskiviikko 27. heinäkuuta 2016

Puusta.

Olen kertonut aiemminkin että rakastan puuta materiaalina. Esimerkiksi puiset korut vetävät minua puoleensa jollain kummallisella tavalla.

En tiedä voitteko edes seuraavia kuvia katsellessanne arvata kuinka superinnoissani olen tästä keskinnöstäni (joka ei taatusti ole uusi keksintö, mutta jostain nyt vasta omaan päähäni pulpahtanut idea - enkä nyt äkkiseltään edes keksi pulpahduksen perimmäisiä tekijöitä).


Löysin laatikostani kauan sitten ostamiani puunappeja. Yritin joskus maalata niihin suloisia kasvoja ja tehdä niistä magneetteja, toisella kertaa tein niistä leppäkerttukoruja. Kaikista näistä tuli kyllä kivoja, mutta lopuista napeista kaipasin jotakin muuta. Ja sitten niistä tulikin kaikessa yksinkertaisuudessaan neonväreillä leikitteleviä korviksia!


 

Näitä syntyikin sitten kerralla ihan tosi iso määrä. On pienempää ja isompaa nappia samalla värityksellä. On yhdellä värillä ja on kahdella värillä.

Malttamattomana odotin että liima kuivuu ja korvikset pääsevät käyttöön. Ne ovat hillitty mutta rempseä lisä asuun kuin asuun, sillä kaikissa napeissa pidin kuitenkin huolen siitä että myös itse puuta näkyy värien lomassa.

 

 

 

Näitä on tässä päivien saatossa tosiaan syntynyt niin paljon, että luovun mielelläni muutamista pareista jos joku muu innostuu näistä yhtä paljon kuin minä! Sähköpostiosoite sivupalkissa, ota rohkeasti yhteyttä ☺  →

1 kommentti:

  1. Kivoja nappeja korviin. Ihanan raikkaita. Alimmaiset mansikat ovat minulle sopivia, minä kun yleensä pidän roikkuvia.

    VastaaPoista